Es redissenya el portal Χείρων·Chiron

Como haureu vist, amb l’arribada del nou any hem redissenyat aquest portal. Bàsicament hem canviat de programa gestor de continguts (de Drupal a WordPress) perquè ens resulti més senzill actualitzar-lo i introduir-hi millores. Aprofitant l’ocasió, hem canviat un poc l’aspecte d’aquestes pàgines: ara el menú de recursos és a la dreta, es veu millor el número de comentaris de cada article, a quina categoria pertany, etc. Però, sobretot, apareix al peu de la pàgina d’inici una secció que mostra les novetats de la majoria dels serveis. És el lloc en el qual es pot veure d’un cop d’ull “què hi ha de nou, nano?”. Per la resta, hem afegit enllaços a Google+ i a un grup de Diigo dedicat a recopilar arxius multimèdia (presentacions, vídeos i arxius de so).

Et convidem a comentar què et sembla aquest canvi d’aspecte, i a donar idees que ajudin a millorar el portal o qualsevol dels altres serveis. Ets a casa teua. I, per descomptat,  et desitgem un bon any 2012!

10 pensaments a “Es redissenya el portal Χείρων·Chiron

  1. Fantástica esta nueva página!! me encanta la sección de novedades en todos los servicios!! te permite en un solo vistazo estar al día de todo lo nuevo. felicidades por el trabajo y gracias una vez más a los que lo habeis hecho posible

  2. Por cierto, para que salga tu avatar o imagen de cada uno aquí junto al comentario, basta con darse de alta en gravatar.com, colgar allí una imagen y, a partir de entonces, el avatar sale solo.

  3. ¡Un gran trabajo y, además, en vacaciones!
    Siento no haber podido echar una mano. ¡Gracias a tod@s!

  4. En la nueva imagen de la página echo en falta el enlace a Scribd que anteriormente aparecía en la zona de Guía rápida: Documentos.
    Creo que había mucho material interesante ¿por qué ha desaparecido?
    Gracias por vuestro trabajo y entusiasmo.

  5. El enlace a los documentos de Scribd ha desaparecido porque el servicio que usábamos para recopilarlos ya no funciona. Scribd decidió suprimir los grupos para cambiarlos por colecciones, que no son exactamente lo mismo, y como consecuencia hemos perdido los enlaces a todos esos documentos. Es una pena y todos lo lamentamos porque, como dices, había mucho material interesante.
    Como opción alternativa estamos guardando en nuestro marcador social los documentos que vamos encontrando. Te invitamos a que si encuentras algo interesante lo señales en el marcador o lo enlaces en la wiki.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *